Про комплексну оцінку

Для того, щоб виявити наявність особливих освітніх потреб у особи фахівцям ІРЦ необхідно провести комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку.  Що для цього потрібно зробити?   Читайте далі!   

    Первинний прийом батьків (одного з батьків) або законних представників особи з особливими освітніми потребами проводить директор ІРЦ, який визначає час та дату проведення комплексної оцінки та встановлює наявність таких документів:

  • документів, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників;
  • свідоцтва про народження дитини;
  • індивідуальної програми реабілітації особи з інвалідністю (у разі інвалідності)

       У разі, коли особа з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, до заяви можуть додаватися:

  • психолого-педагогічна характеристика особи із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного навчального закладу;
  • зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень (для дітей, які здобувають загальну середню освіту), малюнки;
  • документи щодо додаткових обстежень особи.

   У разі коли особі з особливими освітніми потребами вже надавалася психолого-педагогічна допомога, до ІРЦ подаються:

  • попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки;
  • висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічної допомоги із зазначенням динаміки розвитку особи згідно з індивідуальною програмою розвитку.

                ІРЦ може проводити комплексну оцінку, у тому числі повторну,  за місцем навчання та/або проживання (перебування) особи. Графік проведення комплексної оцінки обов'язково погоджується з керівником відповідного навчального закладу, закладу охорони здоров'я та батьками (одним з батьків) або законними представниками особи за два тижні до початку її проведення.

         Для здобувачів освіти комплексна оцінка проводиться з обов'язковим спостереженням та додатковим збором інформації фахівцями Центру про особливості навчання особи в закладі освіти, консультацій з педагогічними працівниками закладу освіти щодо розроблення її індивідуальної освітньої траєкторії, індивідуальної програми розвитку, необхідності модифікації/адаптації освітньої програми (навчальних предметів), особливостей організації освітнього середовища, рекомендацій з надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг тощо. Для цього фахівці Центру за заявою заявників виїжджають на місце навчання особи з особливими освітніми потребами.

         Участь батьків (одного з батьків) або законних представників особи з особливими освітніми потребами у проведенні комплексної оцінки є обов'язковою.

  Комплексна оцінка проводиться фахівцями Центру індивідуально за такими напрямами:

  • оцінка фізичного розвитку особи;
  • оцінка мовленнєвого розвитку особи;
  • оцінка когнітивної сфери особи;
  • оцінка емоційно-вольової сфери особи;
  • оцінка освітньої діяльності особи.  

        За потреби під час комплексної оцінки може використовуватись інформація про стан здоров'я особи та результати медичної діагностики вузькопрофільних спеціалістів, яку надають заявники (за бажанням)

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати