Поради логопеда

Труднощі засвоєння учнями шкільних предметів є однією з причин шкільної дезадаптації, зниження мотивації, проблем з поведінкою, що виникають через це, а іноді навіть і асоціальної поведінки. Серед цих труднощів на першому місці стоять порушення письма та читання.
Стійкі порушення писемного мовлення можуть виникати навіть у дітей з нормальним...

Ще в дошкільному та молодшому шкільному віці батькам слід звернути увагу на вимову звуків у дітей. Діти зі звуковими порушеннями, коли усвідомлюють свій недолік, стають мовчазні, сором'язливі, нерішучі, а коли їх ще не розуміють, то вони дратівливі, замкнуті, невпевнені в своїх силах. Дуже важливо своєчасно виявити порушення мовлення і звернутися...

Дослідники називають різну кількість етапів у становленні (формуванні) мовлення дітей. Так, О.М. Леонтьєв виділяє чотири етапи.
Перший етап - до одного року. В цей період проходить підготовка до оволодіння мовлення: реакція на голос, на інтонацію. Близько двох місяців з'являється гуління, близько трьох - лепетання (агу-агу, тя-тя, ба-ба тощо).
...

Проводжаючи дитину в перший клас, батьки сподіваються, що вона буде вчитися охоче й успішно. Якщо ж надії не справджуються, то причини невдач вони починають шукати насамперед у школі, системі навчання, упередженому або байдужому ставленні вчителя. Але найчастіше причиною шкільних проблем дитини є її недостатній мовленнєвий розвиток. Це може...

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати