У закладах ЗСО
Додайте текст тут...
1. Наказ МОН України від 23.04.2018 № 414 «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти».
2. Наказ МОН України від 21.06.2019 №873 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 23 квітня 2018 року № 414». - режим доступу: https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2019/09/Perelik-korektsijnyh-zasobiv-dlya-ditej-z-osoblyvymy-osvitnimy-potrebamy.
3. Наказ МОН України від 26.07.2018 р. №816 «Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями».
4. Наказ МОН України від 26.07.2018 р. № 814 «Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами».
5. Наказ МОН України від 16.08.2018 р. № 917 «Про внесення змін у додатки до наказу Міністерства освіти і науки України від 26.07.2018 № 814»
6. Наказ МОН України від 26.07.2018 р. № 813 «Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти II ступеня для дітей з особливими освітніми потребами». - Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0813729-18?lang=en
7. Наказ МОН України від 21.06.2018 р. № 668 «Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти III ступеня для дітей з особливими освітніми потребами».
8. Наказ МОН України від 25.06.2018 р. №693 «Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами».
9. Наказ МОН України від 04.09.2018 р. № 968 «Про внесення змін у таблицю 11 до Наказу Міністерства освіти і науки України від 25.06.2018 № 693»
10. Наказ МОН України від 24.07.2018 р. №677 «Про затвердження порядку створення груп подовженого дня у державних і комунальних закладах загальної середньої освіти».
11. Лист МОН України №1/9-498 від 05.08.2019 р. «Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з ООП в закладах освіти в 2019/2020 н.р.». - Режим доступу: https://mon.gov.ua/storage/app/media/inkluzyvne-navchannya/2019/08/07/rekomendatsiiorganizatsiya-navchannyaoop.
12. Постанова Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 р. №773 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 р. № 585». - Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/773-2019-%D0%BF.
13. Лист МОН № 1/9-421 від 05.08.2020 "Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у спеціальних закладах загальної середньої освіти в 2020/2021 н.р." https://mon.gov.ua/storage/app/media/inkluzyvne-navchannya/2020/08/07/1_9-421.pdf
14. Додаток до листа МОН № 1/9-421 від 05.08.2020 "Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у спеціальних закладах загальної середньої освіти в 2020/2021 н.р."
https://mon.gov.ua/storage/app/media/inkluzyvne-navchannya/2020/08/07/do-lista.doc
Постанова КМУ «Про затвердження Порядку організації
інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти» від 15.09.2021 № 957 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/957-2021-%D0%BF#Text
Закон України "Про повну загальну середню освіту" Стаття 17. Оцінювання результатів навчання учнів та їх атестація: оцінювання результатів навчання учня з особливими освітніми потребами в закладах освіти здійснюється згідно із загальними критеріями оцінювання та з урахуванням індивідуального навчального плану (за наявності)
- "Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку" https://mon.gov.ua/ua/osvita/inklyuzivne-navchannya/dlya-fahivciv/metodiki-inkluzia
- "Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку" https://mon.gov.ua/storage/app/media/inkluzyvne-navchannya/2020/08/otsinyuvannya-ii-st.doc