Методичні рекомендації, 2016 рік
Поради логопеда
Дисграфія - порушення писемного мовлення
16.10.2020
Труднощі засвоєння учнями шкільних предметів є однією з причин шкільної дезадаптації, зниження мотивації, проблем з поведінкою, що виникають через це, а іноді навіть і асоціальної поведінки. Серед цих труднощів на першому місці стоять порушення письма та читання.
Стійкі порушення писемного мовлення можуть виникати навіть у дітей з нормальним...
Що мають знати батьки
15.10.2020
Ще в дошкільному та молодшому шкільному віці батькам слід звернути увагу на вимову звуків у дітей. Діти зі звуковими порушеннями, коли усвідомлюють свій недолік, стають мовчазні, сором'язливі, нерішучі, а коли їх ще не розуміють, то вони дратівливі, замкнуті, невпевнені в своїх силах. Дуже важливо своєчасно виявити порушення мовлення і звернутися...
Етапи формування мовлення дітей
26.08.2020
Дослідники називають різну кількість етапів у становленні (формуванні) мовлення дітей. Так, О.М. Леонтьєв виділяє чотири етапи.
Перший етап - до одного року. В цей період проходить підготовка до оволодіння мовлення: реакція на голос, на інтонацію. Близько двох місяців з'являється гуління, близько трьох - лепетання (агу-агу, тя-тя, ба-ба тощо).
...
Логопедичні поради вчителям молодших класів
24.03.2020