Комунікаційна кампанія «Ти як?» Всеукраїнської програми ментального здоров’я
Комунікаційна кампанія «Ти як?» стартувала у березні цього року за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).
На першому етапі було важливо закликати людей звертати увагу на свій внутрішній стан. Тому й питання: «Ти як?» у різних його проявах: хтось слідкував за сторінками у соціальних мережах, хтось чув ролики на радіо та бачив лаконічні білборди, а ще хтось прочитав допис про ментальне здоров'я на сторінці у відомого блогера. Як невеличка перемога: зацікавленість людей та їхня готовність дізнаватися більше.
Але що далі, коли відповів для себе на «Ти як?» Якщо не ок – як ти можеш це змінити? Якщо ок – що ти можеш зробити, аби допомогти близьким людям теж знайти своє джерело сили?
Тому наступний етап комунікаційної кампанії – популяризувати на якомога більшу аудиторію практичні поради, техніки самодопомоги та підтримки інших. Бо 80% людей, за оцінками експертів, можуть впоратися самостійно, якщо опанують відповідні навички.
З психологічними ранами ми стикаємося не рідше, ніж з фізичними. І тут працює той самий принцип: якщо людина отримає допомогу відразу після «поранення» – це не тільки прискорить загоєння, але і допоможе уникнути ускладнень або ж принаймні зменшити ступінь їх тяжкості.
Комунікаційні платформи ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ПРОГРАМИ МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ'Я
Спеціальна сторінка - https://howareu.com
Facebook - https://www.facebook.com/howareu.program
Instagram – https://www.instagram.com/howareu_program
YouTube - https://www.youtube.com/@howareu_program
Twitter – https://twitter.com/howareuprogram
Telegram - https://t.me/howareu_program
TikTok - https://www.tiktok.com/@howareu_program
Viber - https://invite.viber.com/?g2=AQAyHzQp6XJwmVCkkkXeWJVdLF8eAQa8Pzq3NYgcLWJGls3sN3tGibu5P%2BEH0rsb